Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2015 14:42 - 15 златни цитата от Мая Плисецкая
Автор: shapeshifting Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2758 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес на 89 годишна възраст В Германия почина великата балерина Майя Плисецкая. Светът загуби една от най-красивите балерини на нашето време. Непостижима и възхитителна, тя остава недосегаема за времето. В малкото интервюта, които е дала през годините, намираме шепа златни цитати на Плисецкая, разкриващи тайните на успеха и дълголетието й.

1.      Никога не съм обичала да тренирам и да репетирам. Мисля, че тъкмо това удължи моята сценична кариера: краката ми не бяха изстрадали.

2.     Не съм уверена, че добротата е висшето проявление на ума. Добряците могат да бъдат и жалки глупаци.

3.     Не обичам суетата. Нито на сцената, нито в живота… Излишните думи също не са нужни.

4.     В изкуството не е важно «какво». Най-важното е «как».

5.      Мъжете винаги са харесвали красивите фигури. Не мисля, че балерините покоряват мъжете с ума си.

6.     Диетите са излишни, просто яжте по-малко.

7.      …Но това е повече на теория. А в живота може да си хапваш от всичко, но по мъничко.

8.     Аз повече обичам бира с наденички, отколкото сладко… А общо взето хората не са измислили нищо по-вкусно от филия хляб с масло.

9.     Цял живот обичам новото, цял живот гледам в бъдещето, винаги ми е интересно!

10. Хората не се делят на класи, раси, държавни системи. Хората се делят на лоши и добри. Това е. Добрите винаги са изключение, подарък от Небето.

11.   За мен в света на модата всичко започва и свършва с Пиер Карден. Той е еталон за вкус, фантазия, красота… Той никога не остарява.

12.  Ще ви кажа без самохвалство: няма за какво да ми завиждат. Бог ми е дал способности и нелоши данни, в Болшой театър изтанцувах огромно количество балети, като че ли имам световна слава. И главното – имам прекрасен мъж, какво повече да искам?

13.  Ако не правиш нищо, ако просто лежиш на дивана, то няма да имаш никаква форма… Човек се «разлива» във всички посоки, размързелява се.

14.  От бръчките няма къде да се скриеш … Но опитите да се правиш на по-млад от възрастта си са смешни … Нали знаете, има стара градина и нова градина. Важното е дали са добре поддържани. Същото важи за лицето на човека: винаги си личи дали се полагат грижи за него или е запуснато.

15.  Ще дам един съвет на бъдещите поколения. Чуйте ме. Не се примирявайте, до самия край не се примирявайте. Дори тогава – воювайте, стреляйте, надувайте тръбата и бийте барабана. Борете се до последния миг… Моите победи се дължат само на този принцип. Характерът е истинската съдба на човека.

 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: shapeshifting
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 65866
Постинги: 44
Коментари: 1
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930